Главная » Жизнь школы » Военно-патриотическое воспитание

Военно-патриотическое воспитание

Патрыятычнае выхаванне і фарміраванне культуры міжнацыянальных зносін ажыццяўляецца ў працэсе ўключэння вучняў у актыўную стваральную працу на карысць Радзімы, прывіцця беражлівых адносін да гісторыі Айчыны, да яе культурнай спадчыны, да звычаяў і традыцый народа — любові да малой Радзімы, да сваіх родных мясцін; выхаванне гатоўнасці да абароны Радзімы; вывучэнне звычаяў і культуры розных этнасаў. Важную ролю ў патрыятычным выхаванні іграе арганізацыя работы па вывучэнні дзяржаўных сімвалаў Рэспублікі Беларусь: герба, флага, гімна.

Такім чынам, патрыятызм можна вызначыць як любоў і павагу да свайго народа, бліжніх, самога сябе, гістарычнага мінулага, мовы, культуры. Гонар за прыналежнасць да беларускага этнасу. Ідэнтыфікацыя — суаднясенне сябе з грамадствам, яго мэтамі развіцця і свайго месца ў ім. Прызнанне і асэнсаванне суверэннасці, самакаштоўнасці дзяржавы і яе нацыянальных інтарэсаў.

Патрыятызм — гэта пачуццё любові да сваёй Радзімы, выяўленае ў актыўнай дзейнасці па яе росквіту і абароне ад ворагаў. У гэтым вызначэнні закладзена сутнасць ідэалогіі патрыятызму ў агульным выглядзе. Канкрэтна скіраванасць патрыятызму вызначаецца яго ідэалагічнай асновай.

Ідэалагічную аснову патрыятызму ў Рэспубліцы Беларусь вызначаюць:

наяўнасць адзінай і неадчужальнай тэрыторыі Рэспублікі Беларусь з яе народам, гістарычнымі і культурнымі каштоўнасцямі, вартымі свайго захавання, развіцця і абароны;
наяўнасць Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь, якая гарантуе пабудову і ўдасканаленне дэмакратычнай сацыяльнай прававой дзяржавы;
наяўнасць дзяржаўнай сімволікі Рэспублікі Беларусь, якая выражае сапраўды народныя традыцыі, мае нацыянальныя гістарычныя карані і адпавядае сучаснаму і перспектыўнаму развіццю нашай Радзімы;
адзінства народа незалежна ад этнічнай і ідэалагічнай неаднароднасці грамадства;
прыхільнасць Рэспублікі Беларусь агульначалавечым каштоўнасцям;
наяўнасць  Узброеных Сіл.

Гэтыя перадумовы вызначаюць патрыятызм Рэспублікі Беларусь як свет, накіраваны на ўдасканаленне і абарону сваёй дэмакратычнай сацыяльнай прававой дзяржавы і супрацоўніцтва з іншымі дзяржавамі.

Галоўнымі мэтамі патрыятычнага выхавання моладзі ў Рэспубліцы Беларусь з’яўляецца прывіццё моладзі любові да Беларусі, фарміраванне ў яе ўстойлівага жадання садзейнічаць яе працвітанню і імкненню абараняць ад ворагаў.

Для рэалізацыі гэтых мэт у дадзены момант неабходна выкананне пэўных задач, асноўнымі з якіх з’яўляюцца:

прывіццё глыбокай павагі да нацыянальнай спадчыны, традыцый, звычаяў, культуры, рэлігій народа Беларусі;
растлумачэнне Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь, якая стварае ўмовы для дэмакратыі і грамадзянскай згоды, свабоднага і годнага развіцця асобы;
прывіццё павагі да Дзяржаўнага герба і Дзяржаўнага флага Рэспублікі Беларусь, заснаванага на гераічнай і поўнай драматызму гісторыі беларускага народа;
выхаванне разумення, што пад гэтым гербам і сцягам новыя пакаленні будуць будаваць высокаразвітую Рэспубліку Беларусь, роўную сярод дзяржаў сусветнай супольнасці;
выхаванне пачуцця гонару за сваю краіну і гатоўнасці да выканання сацыяльнай ролі грамадзяніна Рэспублікі Беларусь;
выхаванне ў духу нацыянальнага ўзаемадзеяння і прыязнасці, маналітнага адзінства народа Рэспублікі Беларусь. Інтэрнацыянальнае выхаванне;
прывіццё любові і павагі да беларускай мовы як мовы карэннага насельніцтва Беларусі, рускай і іншых моў народа Рэспублікі Беларусь;
раскрыццё прыгажосці беларускай прыроды, перакананне ў неабходнасці аховы экалагічнага асяроддзя;
арганізацыя выканання абаронна-спартыўных комплексаў і нарматываў;
выхаванне павагі да Узброеных Сілаў Рэспублікі Беларусь і да абаронца Айчыны, воіна;
фарміраванне ў юнакоў маральна-псіхалагічнай і фізічнай гатоўнасці да выканання імі канстытуцыйнага абавязку па абароне Рэспубліцы Беларусь;
перакананне ў неабходнасці для Беларусі міру і міжнароднага супрацоўніцтва.

План работы руководителя ВПВ на 2023/2024 уч.год

План работы кіраўніка па ваенна-патрыятычным выхаванні ДУА «Красненская сярэдняя школа Карэліцкага раёна» на 2023/2024 нав.год

Мэта: фарміраванне вучняў іх патрыятычнай свядомасці, пачуцця вернасці сваёй Радзіме, гатоўнасці да выканання задач па яе абароне, развіццё неабходных для гэтага здольнасцей.

Задачы:

  • развіццё ў вучняў пачуцця гонару за гістарычнае мінулае сваёй Айчыны;
  • выхаванне пачцівых адносін да Дзяржаўнага герба, Дзяржаўнага флага і Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь;
  • выхаванне павагі да гісторыі і нацыянальнай культуры;
  • фарміраванне каштоўнасцей: агульначалавечых (здароўе, сям’я, дабрабыт, шчаслівае жыццё і інш.), нацыянальных (мова, культура, традыцыі і звычаі нацыі, малая радзіма, талерантнасць, калектывізм і інш.), накіраваных на згуртаванне беларусаў (стабільнасць, бяспека, мірнае неба, сацыяльная забяспечанасць, роўнасць, справядлівасць і інш.), ваенна-патрыятычных (Радзіма, Айчына, грамадства, грамадзянін, абавязак, гонар, мужнасць, гераізм і інш.);
  • выхаванне адказнасці перад сваёй Айчынай, пачуцця абавязку перад краінай; прывіццё гістарычнай адказнасці за тое, што адбываецца ў грамадстве;
  • — фарміраванне маральна-псіхалагічных якасцей, неабходных для абароны Айчыны (самавалоданне, мэтанакіраванасць, валявы самакантроль, стрэсаўстойлівасць, арыентаванасць на выкананне сацыяльных патрабаванняў і інш.);
  • — авалоданне фізічнымі ўменнямі і навыкамі, неабходнымі для абароны Айчыны.
№ п/пНазва мерапрыемстваўТэрмін рэалізацыі Катэгорыя вучняўАдказныя
1Ваенна-ідэалагічнае накіраванне 
1.1Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Ад вясёлых стартаў да спартыўных вяршыняў»28.098 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.2Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Сям’я – пачатак усіх пачаткаў»26.108 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.3Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. У гэтай красе велічнай ёсць доля працы маёй» 23.118 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.4Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Захавальнікі прыгожага» 21.128 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.5Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Слаўныя імёны ў навуцы і адукацыі»25.018 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.6Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа”  «Радзіма мая Беларусь у асобах. Абаронцы Айчыны»22.028 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.7Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа”  «Радзіма мая Беларусь у асобах. Адданыя справе і краіне»28.038 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.8Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. З клопатам аб здароўі» 25.048 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.9Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа”  «Радзіма мая Беларусь у асобах. Вынікі»23.058 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.10Першы ўрок “Беларусь і Я — дыялог міру і стварэння” 01.091 — 11 кл.Класныя кіраўнікі
1.11Збор інфармацыі аб колькасным і якасным складзе ГА «БРСМ», ГА «БРПА», дз/а «Акцябраты»; вызначэнне тэрмінаў прыёму ў дз/а1-2 тыдзень верасня  1- 11 кл.Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ
1.12Гульня — віктарына «Дзень нараджэння БРПА»13.095 — 8 кл.Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ
1.13Квэст-гульні, круглыя сталы “Мір і адзінства — сіла народа” (да Дня народнага адзінства)14.091 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.14Класная гадзіна. Круглы стол «Мір — гэта аснова для стабільнага жыцця» (да Года міру і стварэння)25.098 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па  ВПВ
1.15Правядзенне гадзін інфармавання па азнаямленню навучэнцаў з заканадаўствам РБ, з новымі навуковымі, спартыўнымі і культурнымі дасягненнямі (круглыя сталы, сустрэчы, прэзентацыі).На працягу года8 — 11 кл.Класныя кіраўнікі 8 — 11 кл. , кіраўнік па ВПВ
1.16Класная гадзіна. Круглы стол “Любіць Радзіму — ганарыцца краінай” (да Года міру і стварэння)23.108 — 11 кл.класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.17Прыём у члены БРСМ “Край, дзе ты жывеш” (да Года міру і стварэння)3 тыдзень лістапада5 — 11 кл.Педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.18Збор дружыны “Сусветны дзень валанцёраў”5.125 — 8 кл.Педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.19Класная гадзіна. Гутарка-разважанне  «Зямля Бацькоў – зямля святая!» 29.015 — 11 кл.класныя кіраўнікі  кіраўнік па ВПВ
1.20Уручэнне кнігі «Я — грамадзянін Рэспублікі Беларусь» (да дня 14-годдзя вучняў).15.038 — 11 кл.  Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ
1.21Класная гадзіна. Вусны часопіс «Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь.11.031 — 11 кл.класныя кіраўнікі 1 — 11 кл. , кіраўнік па  ВПВ
1.22Акцыя “15 сакавіка — Дзень Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь”15.031 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, кіраўнік па  ВПВ
1.23Класная гадзіна. Круглы стол “2 красавіка — Дзень яднання народаў Расіі і Беларусі”1.041 — 11кл.Класныя кіраўнікі
1.24Класная гадзіна. Вусны часопіс “12 красавіка — Дзень касманаўтыкі”08.041 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.25Класная гадзіна. Віртуальная экскурсія “18 красавіка — Міжнародны дзень помнікаў і гістарычных месцаў”15.045 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.26Класная гадзіна. Гадзіна памяці і разважанняў “Чарнобыль — боль Зямлі”22.041 — 4, 8 — 11 кл.Класныя кіраўнікі , кіраўнік па  ВПВ
1.27Гутарка “Дзень Дзяржаўнага герба і флага Рэспублікі Беларусь”11.057 — 11 кл.класныя кіраўнікі 7 — 11кл. , кіраўнік па  ВПВ
1.28Класная гадзіна. Адзіны ўрок “Лёс маёй сям’і ў гісторыі маёй краіны”13.051 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
1.29Арганізацыя сустрэч з прадстаўнікамі ўлады, ваеннага камісарыята5 — 11На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ
1.30Удзел у конкурсах раённага, абласнога і рэспубліканскага ўзроўню1 — 11  На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ
1.31Правядзенне святочных мерапрыемстваў з выхадам знамённай групыЗнамённая група,  1 — 11 кл.На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ, педагог-арганізатар
2Ваенна-гістарычнае накіраванне
2.1Экскурсійныя выезды “Запаведнымі сцяжынамі маёй Радзімы”, экскурсіі у вайсковыя часткі (шосты школьны дзень)На працягу года1 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік музея, кіраўнік па ВПВ
2.2Экскурсія ў школьны музей, віртуальная экскурсія, віртуальнае падарожжа «Гісторыя майго краю», “Зямля пад белымі крыламі”, “Па старонках гісторыі маёй  краіны” (да Года міру і стварэння)26.101 — 7 кл.класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
2.3Прагляд і абмеркаванне фільмаў ў рамках культурна-патрыятычнага марафону “Глядзі і памятай”, акцыі “Кінаўрокі ў школах свету”На працягу года1 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
2.4Гэты дзень у гісторыі “28 лістапада — 65 гадоў з дня нараджэння Уладзіміра Карвата”27.118 — 11 кл.класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
2.5Хвіліна памяці “Дзень воінаў-інтэрнацыяналістаў”  15.02    1 — 11 кл.    Класныя кіраўнікі 1 — 11 кл., педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ
2.6Музейны ўрок “Афганістан — наша памяць і боль”  Да 15.021 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік музея, кіраўнік па ВПВ
2.7Збор дружыны “Дзень юнага героя – антыфашыста” (у рамках інф.гадзіны)8.025 — 8 кл.Класныя кіраўнікі 5 — 8 кл., педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ
2.8Класная гадзіна. Работа з архіўнымі дакументамі інтэрнэт-праекта “Беларускія вёскі, спаленыя ў гады ВАв”2 тыдзень лютага5 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
2.9Віншавальная паштоўка “23 лютага — Дзень абаронцаў Айчыны”23.021 — 11 кл.Класныя кіраўнікі
2.10Класная гадзіна. Адзіны ўрок “Пра што звіняць званы Хатыні?”18.031 — 4, 8 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
2.11Работа з архіўнымі дакументамі інтэрнэт-праекта “Беларускія партызаны”На працягу года5 — 11Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
2.12Гадзіна памяці “Дзеці вайны — слёзы вайны”2 тыдзень красавіка1 — 11 кл.Класныя кіраўнікі
2.13Мітынг “9 Мая — свята Вялікай Перамогі” (да 80-годдзя вызвалення Беларусі ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў)8.051 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, кіраўнік ВПВ
2.14Акцыі “Ветэран жыве побач”, “Свята Перамогі”, “Ад помніка да помніка”, “Помнікі нашай мясцовасці” (да 80-годдзя вызвалення Беларусі ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў)6.051 — 11 кл.Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ
2.15Работа з архіўнымі дакументамі інтэрнэт-праекта “Афіцыйныя геральдычныя сімвалы Рэспублікі Беларусь”Да 11.051 — 11 кл.Класныя кіраўнікі , кіраўнік па ВПВ
2.16Экскурсія “Гераічныя старонкі маёй Малой Радзімы” (да 80-годдзя вызвалення Беларусі ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў)04.055 — 8Класныя кіраўнікі, кіраўнік музея, кіраўнік па ВПВ
3Ваенна-спартыўнае накіраванне
3.1Дзень здароўя. Лёгкаатлетычнае шматбор’е “Шкаліяда” (шосты школьны дзень)2 тыдзень верасня2 — 9 кл.Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, класныя кіраўнікі
3.2Дзень здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы па гандболу (шосты школьны дзень)2 тыдзень  кастрычніка5 — 11 кл.Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
3.3Удзел зборнай каманды ў раённых спаборніцтвах па восеньскім лёгкаатлетычным кросе (6-11-я класы).3 тыдзень кастрычніка6 — 11 кл.Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя
3.4Дзень здароўя.Унутрышкольныя спаборніцтвы па баскетболу  і стрытболу (шосты школьны дзень)09.125 — 9 кл.Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі
3.5День здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы “Снежны снайпер” (шосты школьны дзень)2 тыдзень студзеня1 — 9 кл.Настаўнікі фізічнайкультуры, класныя кіраўнікі 1 — 9 кл. , кіраўнік ВПВ
3.6Удзел у зімовых фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах “Зіма — 2024”Студзень-люты 2024г.1 — 11 кл.Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі 1 — 11 кл. , кіраўнік па ВПВ
3.7Круглы стол, гутарка, прэзентацыя “Спартыўныя дасягненні маёй краіны”, “Беларусь спартыўная”, “Зімовыя віды спорту”На працягу месяца1 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, , кіраўнік па ВПВ
3.8Спартыўна-гульнявая праграма “Юны пажарны” (шосты школьны дзень)20.011 — 7 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
3.9Агляд песні і строя “Да абароны Айчыны гатовы!” (шосты школьны дзень)10.025 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
3.10Дзень здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы па гандболу (шосты школьны дзень)2 тыдзень сакавіка4 — 9 кл.Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі 4 — 9 кл., кіраўнік па ВПВ
3.11Дзень здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы па лёгкай атлетыцы (шосты школьны дзень)2 тыдзень красавіка1 — 9 кл.Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі 1 — 9 кл. і, кіраўнік па ВПВ
3.12Кансультацыя “Фізічная дасканаласць, гатоўнасць старшакласнікаў да працы, ваеннай службы”Бацькі вучняў 10-11 кл.МайКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ
3.13Арганізацыя паходаў, велапрабегаў па месцах баявой славы1 — 11кл.На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ
3.14Удзел у рэспубліканскіх патрыятычных  акцыях “Да абароны  Айчыны гатовы!”, “Служым Беларусі!”1 — 11 кл.На працягу годаКіраўнік ВПВ
4.Забеспячэнне захавання патрабаванняў і норм бяспекі пры арганізацыі адукацыйнага працэсу
4.1Тыдзень прававых ведаў (па асобнаму плану)16-21 кастрычніка, 01 — 06 красавіка1 — 11 кл.Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны,  класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
4.2Тыдзень прафілактыкі дзіцячага траўматызму13-18 лістапада1 — 11 кл.Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны,  класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
4.3Класная гадзіна. Круглы стол “Правы моладзі ў Беларусі”22.018 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ
4.4Класная гадзіна. Віктарына “Прававы эрудыт”  26.028 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
4.5Правядзенне вучэбна-трэніровачных і эвакуацыйных мерапрыемстваў-11 кл.На працягу годаКіраўнік па ВПВ
4.6Правядзенне індывідуальнай карэкцыйнай работы з вучнямі, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі1 — 11кл.На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ, педагог-псіхолаг, сацыяльны педагог
4.7Правядзенне прафілактычных рэйдаў па выяўленні фактаў курэння на тэрыторыі УА1 — 11кл.На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ, педагог-псіхолаг, сацыяльны педагог
5.Прафілактычная работа з вучнямі
5.1Лінейка бяспекі “Бяспечныя канікулы”Раз у чвэрць 1 — 11 кл.класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
5.2Гутаркі “Бяспечны Інтэрнэт”, “Асцярожна, фэйкі!”, “Школа лічбавай граматнасці”04.035 — 11 кл.класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ  
5.3Тыдзень прафілактыкі правапарушэнняў, злачынстваў, наркатычнай і алкагольнай залежнасці, табакакурэння26.02 — 02.031 — 11 кл.Педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, класныя кіраўнікі,  кіраўнік па ВПВ
5.4Прафілактычная гутарка “Адміністратыўная і крымінальная адказнасць падлеткаў”06.048 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
5.5Прафілактычныя гутаркі “Правілы бяспечных паводзін на кожны дзень”На працягу года1 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, і, кіраўнік па ВПВ
5.6Правядзенне інфармацыйных гадзін, прымеркаваных да Міжнароднага дня барацьбы з наркаманіяй і наркабізнесам — 1 сакавіка. Антынаркатычная акцыя «Місія — жыць!»1 — 111 тыдзень сакавікаПедагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, класныя кіраўнікі,  кіраўнік па ВПВ
5.7Арганізацыя і правядзенне гутарак па прафілактыцы правапарушэнняў1 — 11На працягу годаПедагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, класныя кіраўнікі,  кіраўнік па ВПВ
5.8Арганізацыя сустрэч з прадстаўнікамі РАНС, РАУС, органамі ўлады1 — 11На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ
5.9Арганізацыя экскурсій (РАНС, РАУС, дэпартамент аховы)1 — 11На працягу годаКласныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ
6.Прафарыентацыйная работа з вучнямі
6.1Урок мужнасці “Ёсць такая прафесія — Радзіму абараняць” (шосты школьны дзень)20.018 — 11 кл.Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ
6.2Класная гадзіна. Прэзентацыя “Шлях да прафесіі пачынаецца ў школе” (шосты школьны дзень)16.035 — 7 кл.класныя кіраўнікі,  , кіраўнік па ВПВ
6.3Тыдзень прафарыентацыі (па асобнаму плану)11 — 16 сакавіка1 — 11 кл.класныя кіраўнікі 1 — 11 кл., педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг,  кіраўнік па ВПВ
6.4Удзел у рабоце прафарыентацыйных субот3 субота кожнага месяца1 — 11 кл.класныя кіраўнікі 1 — 11 кл., педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг,  кіраўнік па ВПВ
7.Іншыя накірункі работы
7.1.Арганізацыя работы занятка па інтарэсах “Патрыёт”  9 — 102 гадзіны ў тыдзеньКіраўнік ВПВ
7.2Адпрацоўка дзеянняў знамённай групыЗнамённая групаНа працягу годаКіраўнік ВПВ
7.3Удзел у рабоце педсаветаНа працягу годаКіраўнік ВПВ
7.4Правядзенне акцый па добраўпарадкаванні помнікаў5 — 11На працягу годаКіраўнік ВПВ
7.5Удзел у бацькоўскіх сходах1 — 11На працягу годаКіраўнік ВПВ
8.Падрыхтоўка сцягавай группы
1.Агульны збор сцягавай групы. Знаёмства з планам. Адпрацоўка страявога кроку. Страявая стойка  Члены сцягавай групы09.09Кіраўнік ВПВ
 З гісторыі з’яўлення сцягавых групЧлены сцягавай групы09.09Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Павароты на месцы і ў рухуЧлены сцягавай групы23.09Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Паварот кругом у руху. Члены сцягавай групы14.10Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Выхад са строю, вяртанне ў строй.Члены сцягавай групы21.10Кіраўнік ВПВ
 Гісторыя Дзяржаўнага герба, сцяга, гімна Рэспублікі БеларусьЧлены сцягавай групы21.10Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Унясенне Сцяга. Вынас Сцяга.Члены сцягавай групы11.11Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Выхад разгорнутым строемЧлены сцягавай групы18.11Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Выхад у калонуЧлены сцягавай групы09.12Кіраўнік ВПВ
 Правілы абыходжання з Дзяржаўным сцягам. Экіпіроўка сцягавай групыЧлены сцягавай групы09.12Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Выхад «трохвугольнікам»Члены сцягавай групы16.12Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да школьнага агляду песні і строю. Размяшчэнне сцяганосца і асістэнтаў ля Сцяга ў становішчы «Смірна»  Члены сцягавай групы13.01Кіраўнік ВПВ
 Страявыя прыёмы, тэхніка і методыка правядзення цырымоній унясення і вынасу Дзяржаўнага сцягаЧлены сцягавай групы13.01Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Змена сцягавых груп (з перадачай Сцяга): змена спераду, змена ззаду, змешаная зменаЧлены сцягавай групы20.01Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да школьнага агляду песні і строю.  Члены сцягавай групы03.02Кіраўнік ВПВ
 Правядзенне  школьнага агляду песні і строю.Члены сцягавай групы10.02Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Удасканаленне рухаў пры камандзе “Смірна!”, “Вольна!”, “Крокам марш!”. Рух сцягавай групы ў паходным страіЧлены сцягавай групы17.02Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы.Члены сцягавай групы16.03Кіраўнік ВПВ
 Дзень Канстытуцыі Рэспублікі БеларусьЧлены сцягавай групы16.03Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы.  Удасканаленне рухаў пры камандзе  «Раўненне на-ПРАВА (на-ЛЕВА)»Члены сцягавай групы23.03Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Удасканаленне дзеянняў пры выхадзе са строю, вяртанні ў строй.Члены сцягавай групы13.04Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Удасканаленне дзеянняў пры паваротахЧлены сцягавай групы20.04Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Схіленне Сцяга (хвіліна маўчання)Члены сцягавай групы04.05Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да святочнага мерапрыемства “Апошні званок”Члены сцягавай групы18.05Кіраўнік ВПВ
 Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да святочнага мерапрыемства “Апошні званок”Члены сцягавай групы25.05Кіраўнік ВПВ
Нормативно-правовое обеспечение

  • Конституция Республики Беларусь перейти
  • Концепция национальной безопасности Республики Беларусь перейти
  • Военная доктрина Республики Беларусь перейти
  • Закон Республики Беларусь  Об Обороне 
  • Закон Республики Беларусь О Вооруженных Силах Республики Беларусь перейти
  • Закон Республики Беларусь О статусе военнослужащих 
  • Закон Республики Беларусь О воинской обязанности и воинской службе перейти
  • КАЛЕНДАРЬ ГОСУДАРСТВЕННЫХ ПРАЗДНИКОВ, ПРАЗДНИЧНЫХ ДНЕЙ, ПАМЯТНЫХ И ПРАЗДНИЧНЫХ ДАТ скачать

Что нужно знать учащимся о прохождении военной службы

Система военно-патриотического воспитания в Гродненской области

  • Взаимодействие субъектов военно-патриотического воспитания в Гродненской области
  • Схема взаимодействия субъектов военно-патриотического воспитания в Гродненской области

  • Сотрудники управлений (отделов) образования, РУМК, ответственные за работу с руководителями по военно-патриотическому воспитанию в учреждениях общего среднего образования скачать
  •  Руководители методических объединений руководителей по военно-патриотическому воспитанию скачать
  • Инструктивно-методическое письмо по организации работы руководителя по военно-патриотическому воспитанию скачать
  •  План работы руководителя по военно-патриотическому воспитанию

Профориентационная работа

Сегодня школьник – завтра офицер

статья 43 Закона Республики Беларусь от 5 ноября 1992 г. № 1914-XII «О воинской обязанности и воинской службе»

Что нужно для поступления в высшие военно-учебные заведения и факультеты Республики Беларусь

  • Достигнуть возраста от 17 до 21 года на год поступления на учёбу.
  • Подать заявление в военный комиссариат района по месту жительства до 1 апреля.
  • Пройти предварительный профессиональный отбор до 10 апреля комиссией по предварительному профессиональному отбору военного комиссариата района по месту жительства: состояние здоровья; физическая подготовка; профессионально-психологический отбор (оценка военно-профессиональной направленности и индивидуально-психологических качеств).
  • Пройти централизованное тестирование, проводимое в Республике Беларусь по предметам, необходимым для поступления в учреждения образования по выбранной специальности.
  • Пройти окончательный профессиональный отбор комиссией Гродненского областного комиссариата по окончательному профессиональному отбору кандидатов.
  • Получить окончательное заключение о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым к поступающим в выбранное учреждение образования от комиссии военного комиссариата области по окончательному профессиональному отбору кандидатов.
  • Уточнить время прибытия в учреждение образования в военном комиссариате района по месту жительства до 25 июня.
  • Прибыть в учреждение образования, имея при себе документы необходимые для поступления.

Сделай свой выбор – стань офицером.

  • ПРОФИЛЬНЫЕ КЛАССЫ ВОЕННО-ПАТРИОТИЧЕСКОЙ НАПРАВЛЕННОСТИ перейти
  • ПЕРЕЧЕНЬ ВВУЗов скачать
  • ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ «ГРОДНЕНСКОЕ ОБЛАСТНОЕ КАДЕТСКОЕ УЧИЛИЩЕ» перейти
  • ЦЕНТР ПРОФОРИЕНТАЦИОННОГО КОНСУЛЬТИРОВАНИЯ перейти