Патрыятычнае выхаванне і фарміраванне культуры міжнацыянальных зносін ажыццяўляецца ў працэсе ўключэння вучняў у актыўную стваральную працу на карысць Радзімы, прывіцця беражлівых адносін да гісторыі Айчыны, да яе культурнай спадчыны, да звычаяў і традыцый народа — любові да малой Радзімы, да сваіх родных мясцін; выхаванне гатоўнасці да абароны Радзімы; вывучэнне звычаяў і культуры розных этнасаў. Важную ролю ў патрыятычным выхаванні іграе арганізацыя работы па вывучэнні дзяржаўных сімвалаў Рэспублікі Беларусь: герба, флага, гімна.
Такім чынам, патрыятызм можна вызначыць як любоў і павагу да свайго народа, бліжніх, самога сябе, гістарычнага мінулага, мовы, культуры. Гонар за прыналежнасць да беларускага этнасу. Ідэнтыфікацыя — суаднясенне сябе з грамадствам, яго мэтамі развіцця і свайго месца ў ім. Прызнанне і асэнсаванне суверэннасці, самакаштоўнасці дзяржавы і яе нацыянальных інтарэсаў.
Патрыятызм — гэта пачуццё любові да сваёй Радзімы, выяўленае ў актыўнай дзейнасці па яе росквіту і абароне ад ворагаў. У гэтым вызначэнні закладзена сутнасць ідэалогіі патрыятызму ў агульным выглядзе. Канкрэтна скіраванасць патрыятызму вызначаецца яго ідэалагічнай асновай.
Ідэалагічную аснову патрыятызму ў Рэспубліцы Беларусь вызначаюць:
наяўнасць адзінай і неадчужальнай тэрыторыі Рэспублікі Беларусь з яе народам, гістарычнымі і культурнымі каштоўнасцямі, вартымі свайго захавання, развіцця і абароны;
наяўнасць Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь, якая гарантуе пабудову і ўдасканаленне дэмакратычнай сацыяльнай прававой дзяржавы;
наяўнасць дзяржаўнай сімволікі Рэспублікі Беларусь, якая выражае сапраўды народныя традыцыі, мае нацыянальныя гістарычныя карані і адпавядае сучаснаму і перспектыўнаму развіццю нашай Радзімы;
адзінства народа незалежна ад этнічнай і ідэалагічнай неаднароднасці грамадства;
прыхільнасць Рэспублікі Беларусь агульначалавечым каштоўнасцям;
наяўнасць Узброеных Сіл.
Гэтыя перадумовы вызначаюць патрыятызм Рэспублікі Беларусь як свет, накіраваны на ўдасканаленне і абарону сваёй дэмакратычнай сацыяльнай прававой дзяржавы і супрацоўніцтва з іншымі дзяржавамі.
Галоўнымі мэтамі патрыятычнага выхавання моладзі ў Рэспубліцы Беларусь з’яўляецца прывіццё моладзі любові да Беларусі, фарміраванне ў яе ўстойлівага жадання садзейнічаць яе працвітанню і імкненню абараняць ад ворагаў.
Для рэалізацыі гэтых мэт у дадзены момант неабходна выкананне пэўных задач, асноўнымі з якіх з’яўляюцца:
прывіццё глыбокай павагі да нацыянальнай спадчыны, традыцый, звычаяў, культуры, рэлігій народа Беларусі;
растлумачэнне Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь, якая стварае ўмовы для дэмакратыі і грамадзянскай згоды, свабоднага і годнага развіцця асобы;
прывіццё павагі да Дзяржаўнага герба і Дзяржаўнага флага Рэспублікі Беларусь, заснаванага на гераічнай і поўнай драматызму гісторыі беларускага народа;
выхаванне разумення, што пад гэтым гербам і сцягам новыя пакаленні будуць будаваць высокаразвітую Рэспубліку Беларусь, роўную сярод дзяржаў сусветнай супольнасці;
выхаванне пачуцця гонару за сваю краіну і гатоўнасці да выканання сацыяльнай ролі грамадзяніна Рэспублікі Беларусь;
выхаванне ў духу нацыянальнага ўзаемадзеяння і прыязнасці, маналітнага адзінства народа Рэспублікі Беларусь. Інтэрнацыянальнае выхаванне;
прывіццё любові і павагі да беларускай мовы як мовы карэннага насельніцтва Беларусі, рускай і іншых моў народа Рэспублікі Беларусь;
раскрыццё прыгажосці беларускай прыроды, перакананне ў неабходнасці аховы экалагічнага асяроддзя;
арганізацыя выканання абаронна-спартыўных комплексаў і нарматываў;
выхаванне павагі да Узброеных Сілаў Рэспублікі Беларусь і да абаронца Айчыны, воіна;
фарміраванне ў юнакоў маральна-псіхалагічнай і фізічнай гатоўнасці да выканання імі канстытуцыйнага абавязку па абароне Рэспубліцы Беларусь;
перакананне ў неабходнасці для Беларусі міру і міжнароднага супрацоўніцтва.
План работы кіраўніка па ваенна-патрыятычным выхаванні ДУА «Красненская сярэдняя школа Карэліцкага раёна» на 2023/2024 нав.год
Мэта: фарміраванне вучняў іх патрыятычнай свядомасці, пачуцця вернасці сваёй Радзіме, гатоўнасці да выканання задач па яе абароне, развіццё неабходных для гэтага здольнасцей.
Задачы:
- развіццё ў вучняў пачуцця гонару за гістарычнае мінулае сваёй Айчыны;
- выхаванне пачцівых адносін да Дзяржаўнага герба, Дзяржаўнага флага і Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь;
- выхаванне павагі да гісторыі і нацыянальнай культуры;
- фарміраванне каштоўнасцей: агульначалавечых (здароўе, сям’я, дабрабыт, шчаслівае жыццё і інш.), нацыянальных (мова, культура, традыцыі і звычаі нацыі, малая радзіма, талерантнасць, калектывізм і інш.), накіраваных на згуртаванне беларусаў (стабільнасць, бяспека, мірнае неба, сацыяльная забяспечанасць, роўнасць, справядлівасць і інш.), ваенна-патрыятычных (Радзіма, Айчына, грамадства, грамадзянін, абавязак, гонар, мужнасць, гераізм і інш.);
- выхаванне адказнасці перад сваёй Айчынай, пачуцця абавязку перад краінай; прывіццё гістарычнай адказнасці за тое, што адбываецца ў грамадстве;
- — фарміраванне маральна-псіхалагічных якасцей, неабходных для абароны Айчыны (самавалоданне, мэтанакіраванасць, валявы самакантроль, стрэсаўстойлівасць, арыентаванасць на выкананне сацыяльных патрабаванняў і інш.);
- — авалоданне фізічнымі ўменнямі і навыкамі, неабходнымі для абароны Айчыны.
№ п/п | Назва мерапрыемстваў | Тэрмін рэалізацыі | Катэгорыя вучняў | Адказныя | |
1 | Ваенна-ідэалагічнае накіраванне | ||||
1.1 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Ад вясёлых стартаў да спартыўных вяршыняў» | 28.09 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.2 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Сям’я – пачатак усіх пачаткаў» | 26.10 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.3 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. У гэтай красе велічнай ёсць доля працы маёй» | 23.11 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.4 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Захавальнікі прыгожага» | 21.12 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.5 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Слаўныя імёны ў навуцы і адукацыі» | 25.01 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.6 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Абаронцы Айчыны» | 22.02 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.7 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Адданыя справе і краіне» | 28.03 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.8 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. З клопатам аб здароўі» | 25.04 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.9 | Адкрытае паседжанне ў рамках “ШАГа” «Радзіма мая Беларусь у асобах. Вынікі» | 23.05 | 8 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.10 | Першы ўрок “Беларусь і Я — дыялог міру і стварэння” | 01.09 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі | |
1.11 | Збор інфармацыі аб колькасным і якасным складзе ГА «БРСМ», ГА «БРПА», дз/а «Акцябраты»; вызначэнне тэрмінаў прыёму ў дз/а | 1-2 тыдзень верасня | 1- 11 кл. | Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
1.12 | Гульня — віктарына «Дзень нараджэння БРПА» | 13.09 | 5 — 8 кл. | Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
1.13 | Квэст-гульні, круглыя сталы “Мір і адзінства — сіла народа” (да Дня народнага адзінства) | 14.09 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.14 | Класная гадзіна. Круглы стол «Мір — гэта аснова для стабільнага жыцця» (да Года міру і стварэння) | 25.09 | 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.15 | Правядзенне гадзін інфармавання па азнаямленню навучэнцаў з заканадаўствам РБ, з новымі навуковымі, спартыўнымі і культурнымі дасягненнямі (круглыя сталы, сустрэчы, прэзентацыі). | На працягу года | 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі 8 — 11 кл. , кіраўнік па ВПВ | |
1.16 | Класная гадзіна. Круглы стол “Любіць Радзіму — ганарыцца краінай” (да Года міру і стварэння) | 23.10 | 8 — 11 кл. | класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.17 | Прыём у члены БРСМ “Край, дзе ты жывеш” (да Года міру і стварэння) | 3 тыдзень лістапада | 5 — 11 кл. | Педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.18 | Збор дружыны “Сусветны дзень валанцёраў” | 5.12 | 5 — 8 кл. | Педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.19 | Класная гадзіна. Гутарка-разважанне «Зямля Бацькоў – зямля святая!» | 29.01 | 5 — 11 кл. | класныя кіраўнікі кіраўнік па ВПВ | |
1.20 | Уручэнне кнігі «Я — грамадзянін Рэспублікі Беларусь» (да дня 14-годдзя вучняў). | 15.03 | 8 — 11 кл. | Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
1.21 | Класная гадзіна. Вусны часопіс «Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь. | 11.03 | 1 — 11 кл. | класныя кіраўнікі 1 — 11 кл. , кіраўнік па ВПВ | |
1.22 | Акцыя “15 сакавіка — Дзень Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь” | 15.03 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
1.23 | Класная гадзіна. Круглы стол “2 красавіка — Дзень яднання народаў Расіі і Беларусі” | 1.04 | 1 — 11кл. | Класныя кіраўнікі | |
1.24 | Класная гадзіна. Вусны часопіс “12 красавіка — Дзень касманаўтыкі” | 08.04 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.25 | Класная гадзіна. Віртуальная экскурсія “18 красавіка — Міжнародны дзень помнікаў і гістарычных месцаў” | 15.04 | 5 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.26 | Класная гадзіна. Гадзіна памяці і разважанняў “Чарнобыль — боль Зямлі” | 22.04 | 1 — 4, 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі , кіраўнік па ВПВ | |
1.27 | Гутарка “Дзень Дзяржаўнага герба і флага Рэспублікі Беларусь” | 11.05 | 7 — 11 кл. | класныя кіраўнікі 7 — 11кл. , кіраўнік па ВПВ | |
1.28 | Класная гадзіна. Адзіны ўрок “Лёс маёй сям’і ў гісторыі маёй краіны” | 13.05 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
1.29 | Арганізацыя сустрэч з прадстаўнікамі ўлады, ваеннага камісарыята | 5 — 11 | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ | |
1.30 | Удзел у конкурсах раённага, абласнога і рэспубліканскага ўзроўню | 1 — 11 | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ | |
1.31 | Правядзенне святочных мерапрыемстваў з выхадам знамённай групы | Знамённая група, 1 — 11 кл. | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ, педагог-арганізатар | |
2 | Ваенна-гістарычнае накіраванне | ||||
2.1 | Экскурсійныя выезды “Запаведнымі сцяжынамі маёй Радзімы”, экскурсіі у вайсковыя часткі (шосты школьны дзень) | На працягу года | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік музея, кіраўнік па ВПВ | |
2.2 | Экскурсія ў школьны музей, віртуальная экскурсія, віртуальнае падарожжа «Гісторыя майго краю», “Зямля пад белымі крыламі”, “Па старонках гісторыі маёй краіны” (да Года міру і стварэння) | 26.10 | 1 — 7 кл. | класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
2.3 | Прагляд і абмеркаванне фільмаў ў рамках культурна-патрыятычнага марафону “Глядзі і памятай”, акцыі “Кінаўрокі ў школах свету” | На працягу года | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
2.4 | Гэты дзень у гісторыі “28 лістапада — 65 гадоў з дня нараджэння Уладзіміра Карвата” | 27.11 | 8 — 11 кл. | класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
2.5 | Хвіліна памяці “Дзень воінаў-інтэрнацыяналістаў” | 15.02 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі 1 — 11 кл., педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
2.6 | Музейны ўрок “Афганістан — наша памяць і боль” | Да 15.02 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік музея, кіраўнік па ВПВ | |
2.7 | Збор дружыны “Дзень юнага героя – антыфашыста” (у рамках інф.гадзіны) | 8.02 | 5 — 8 кл. | Класныя кіраўнікі 5 — 8 кл., педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
2.8 | Класная гадзіна. Работа з архіўнымі дакументамі інтэрнэт-праекта “Беларускія вёскі, спаленыя ў гады ВАв” | 2 тыдзень лютага | 5 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
2.9 | Віншавальная паштоўка “23 лютага — Дзень абаронцаў Айчыны” | 23.02 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі | |
2.10 | Класная гадзіна. Адзіны ўрок “Пра што звіняць званы Хатыні?” | 18.03 | 1 — 4, 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
2.11 | Работа з архіўнымі дакументамі інтэрнэт-праекта “Беларускія партызаны” | На працягу года | 5 — 11 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
2.12 | Гадзіна памяці “Дзеці вайны — слёзы вайны” | 2 тыдзень красавіка | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі | |
2.13 | Мітынг “9 Мая — свята Вялікай Перамогі” (да 80-годдзя вызвалення Беларусі ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў) | 8.05 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, кіраўнік ВПВ | |
2.14 | Акцыі “Ветэран жыве побач”, “Свята Перамогі”, “Ад помніка да помніка”, “Помнікі нашай мясцовасці” (да 80-годдзя вызвалення Беларусі ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў) | 6.05 | 1 — 11 кл. | Педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
2.15 | Работа з архіўнымі дакументамі інтэрнэт-праекта “Афіцыйныя геральдычныя сімвалы Рэспублікі Беларусь” | Да 11.05 | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі , кіраўнік па ВПВ | |
2.16 | Экскурсія “Гераічныя старонкі маёй Малой Радзімы” (да 80-годдзя вызвалення Беларусі ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў) | 04.05 | 5 — 8 | Класныя кіраўнікі, кіраўнік музея, кіраўнік па ВПВ | |
3 | Ваенна-спартыўнае накіраванне | ||||
3.1 | Дзень здароўя. Лёгкаатлетычнае шматбор’е “Шкаліяда” (шосты школьны дзень) | 2 тыдзень верасня | 2 — 9 кл. | Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, класныя кіраўнікі | |
3.2 | Дзень здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы па гандболу (шосты школьны дзень) | 2 тыдзень кастрычніка | 5 — 11 кл. | Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
3.3 | Удзел зборнай каманды ў раённых спаборніцтвах па восеньскім лёгкаатлетычным кросе (6-11-я класы). | 3 тыдзень кастрычніка | 6 — 11 кл. | Настаўнікі фізічнай культуры і здароўя | |
3.4 | Дзень здароўя.Унутрышкольныя спаборніцтвы па баскетболу і стрытболу (шосты школьны дзень) | 09.12 | 5 — 9 кл. | Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі | |
3.5 | День здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы “Снежны снайпер” (шосты школьны дзень) | 2 тыдзень студзеня | 1 — 9 кл. | Настаўнікі фізічнайкультуры, класныя кіраўнікі 1 — 9 кл. , кіраўнік ВПВ | |
3.6 | Удзел у зімовых фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемствах “Зіма — 2024” | Студзень-люты 2024г. | 1 — 11 кл. | Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі 1 — 11 кл. , кіраўнік па ВПВ | |
3.7 | Круглы стол, гутарка, прэзентацыя “Спартыўныя дасягненні маёй краіны”, “Беларусь спартыўная”, “Зімовыя віды спорту” | На працягу месяца | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, , кіраўнік па ВПВ | |
3.8 | Спартыўна-гульнявая праграма “Юны пажарны” (шосты школьны дзень) | 20.01 | 1 — 7 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
3.9 | Агляд песні і строя “Да абароны Айчыны гатовы!” (шосты школьны дзень) | 10.02 | 5 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
3.10 | Дзень здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы па гандболу (шосты школьны дзень) | 2 тыдзень сакавіка | 4 — 9 кл. | Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі 4 — 9 кл., кіраўнік па ВПВ | |
3.11 | Дзень здароўя. Унутрышкольныя спаборніцтвы па лёгкай атлетыцы (шосты школьны дзень) | 2 тыдзень красавіка | 1 — 9 кл. | Настаўнікі фізічнай культуры, класныя кіраўнікі 1 — 9 кл. і, кіраўнік па ВПВ | |
3.12 | Кансультацыя “Фізічная дасканаласць, гатоўнасць старшакласнікаў да працы, ваеннай службы” | Бацькі вучняў 10-11 кл. | Май | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ | |
3.13 | Арганізацыя паходаў, велапрабегаў па месцах баявой славы | 1 — 11кл. | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ | |
3.14 | Удзел у рэспубліканскіх патрыятычных акцыях “Да абароны Айчыны гатовы!”, “Служым Беларусі!” | 1 — 11 кл. | На працягу года | Кіраўнік ВПВ | |
4. | Забеспячэнне захавання патрабаванняў і норм бяспекі пры арганізацыі адукацыйнага працэсу | ||||
4.1 | Тыдзень прававых ведаў (па асобнаму плану) | 16-21 кастрычніка, 01 — 06 красавіка | 1 — 11 кл. | Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
4.2 | Тыдзень прафілактыкі дзіцячага траўматызму | 13-18 лістапада | 1 — 11 кл. | Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
4.3 | Класная гадзіна. Круглы стол “Правы моладзі ў Беларусі” | 22.01 | 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар, кіраўнік па ВПВ | |
4.4 | Класная гадзіна. Віктарына “Прававы эрудыт” | 26.02 | 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
4.5 | Правядзенне вучэбна-трэніровачных і эвакуацыйных мерапрыемстваў | -11 кл. | На працягу года | Кіраўнік па ВПВ | |
4.6 | Правядзенне індывідуальнай карэкцыйнай работы з вучнямі, якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі | 1 — 11кл. | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ, педагог-псіхолаг, сацыяльны педагог | |
4.7 | Правядзенне прафілактычных рэйдаў па выяўленні фактаў курэння на тэрыторыі УА | 1 — 11кл. | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ, педагог-псіхолаг, сацыяльны педагог | |
5. | Прафілактычная работа з вучнямі | ||||
5.1 | Лінейка бяспекі “Бяспечныя канікулы” | Раз у чвэрць | 1 — 11 кл. | класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
5.2 | Гутаркі “Бяспечны Інтэрнэт”, “Асцярожна, фэйкі!”, “Школа лічбавай граматнасці” | 04.03 | 5 — 11 кл. | класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
5.3 | Тыдзень прафілактыкі правапарушэнняў, злачынстваў, наркатычнай і алкагольнай залежнасці, табакакурэння | 26.02 — 02.03 | 1 — 11 кл. | Педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
5.4 | Прафілактычная гутарка “Адміністратыўная і крымінальная адказнасць падлеткаў” | 06.04 | 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
5.5 | Прафілактычныя гутаркі “Правілы бяспечных паводзін на кожны дзень” | На працягу года | 1 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, і, кіраўнік па ВПВ | |
5.6 | Правядзенне інфармацыйных гадзін, прымеркаваных да Міжнароднага дня барацьбы з наркаманіяй і наркабізнесам — 1 сакавіка. Антынаркатычная акцыя «Місія — жыць!» | 1 — 11 | 1 тыдзень сакавіка | Педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
5.7 | Арганізацыя і правядзенне гутарак па прафілактыцы правапарушэнняў | 1 — 11 | На працягу года | Педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
5.8 | Арганізацыя сустрэч з прадстаўнікамі РАНС, РАУС, органамі ўлады | 1 — 11 | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ | |
5.9 | Арганізацыя экскурсій (РАНС, РАУС, дэпартамент аховы) | 1 — 11 | На працягу года | Класныя кіраўнікі, кіраўнік ВПВ | |
6. | Прафарыентацыйная работа з вучнямі | ||||
6.1 | Урок мужнасці “Ёсць такая прафесія — Радзіму абараняць” (шосты школьны дзень) | 20.01 | 8 — 11 кл. | Класныя кіраўнікі, кіраўнік па ВПВ | |
6.2 | Класная гадзіна. Прэзентацыя “Шлях да прафесіі пачынаецца ў школе” (шосты школьны дзень) | 16.03 | 5 — 7 кл. | класныя кіраўнікі, , кіраўнік па ВПВ | |
6.3 | Тыдзень прафарыентацыі (па асобнаму плану) | 11 — 16 сакавіка | 1 — 11 кл. | класныя кіраўнікі 1 — 11 кл., педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, кіраўнік па ВПВ | |
6.4 | Удзел у рабоце прафарыентацыйных субот | 3 субота кожнага месяца | 1 — 11 кл. | класныя кіраўнікі 1 — 11 кл., педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг, кіраўнік па ВПВ | |
7. | Іншыя накірункі работы | ||||
7.1. | Арганізацыя работы занятка па інтарэсах “Патрыёт” | 9 — 10 | 2 гадзіны ў тыдзень | Кіраўнік ВПВ | |
7.2 | Адпрацоўка дзеянняў знамённай групы | Знамённая група | На працягу года | Кіраўнік ВПВ | |
7.3 | Удзел у рабоце педсавета | — | На працягу года | Кіраўнік ВПВ | |
7.4 | Правядзенне акцый па добраўпарадкаванні помнікаў | 5 — 11 | На працягу года | Кіраўнік ВПВ | |
7.5 | Удзел у бацькоўскіх сходах | 1 — 11 | На працягу года | Кіраўнік ВПВ | |
8. | Падрыхтоўка сцягавай группы | ||||
1. | Агульны збор сцягавай групы. Знаёмства з планам. Адпрацоўка страявога кроку. Страявая стойка | Члены сцягавай групы | 09.09 | Кіраўнік ВПВ | |
З гісторыі з’яўлення сцягавых груп | Члены сцягавай групы | 09.09 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Павароты на месцы і ў руху | Члены сцягавай групы | 23.09 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Паварот кругом у руху. | Члены сцягавай групы | 14.10 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Выхад са строю, вяртанне ў строй. | Члены сцягавай групы | 21.10 | Кіраўнік ВПВ | ||
Гісторыя Дзяржаўнага герба, сцяга, гімна Рэспублікі Беларусь | Члены сцягавай групы | 21.10 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Унясенне Сцяга. Вынас Сцяга. | Члены сцягавай групы | 11.11 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Выхад разгорнутым строем | Члены сцягавай групы | 18.11 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Выхад у калону | Члены сцягавай групы | 09.12 | Кіраўнік ВПВ | ||
Правілы абыходжання з Дзяржаўным сцягам. Экіпіроўка сцягавай групы | Члены сцягавай групы | 09.12 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Выхад «трохвугольнікам» | Члены сцягавай групы | 16.12 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да школьнага агляду песні і строю. Размяшчэнне сцяганосца і асістэнтаў ля Сцяга ў становішчы «Смірна» | Члены сцягавай групы | 13.01 | Кіраўнік ВПВ | ||
Страявыя прыёмы, тэхніка і методыка правядзення цырымоній унясення і вынасу Дзяржаўнага сцяга | Члены сцягавай групы | 13.01 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Змена сцягавых груп (з перадачай Сцяга): змена спераду, змена ззаду, змешаная змена | Члены сцягавай групы | 20.01 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да школьнага агляду песні і строю. | Члены сцягавай групы | 03.02 | Кіраўнік ВПВ | ||
Правядзенне школьнага агляду песні і строю. | Члены сцягавай групы | 10.02 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Удасканаленне рухаў пры камандзе “Смірна!”, “Вольна!”, “Крокам марш!”. Рух сцягавай групы ў паходным страі | Члены сцягавай групы | 17.02 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. | Члены сцягавай групы | 16.03 | Кіраўнік ВПВ | ||
Дзень Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь | Члены сцягавай групы | 16.03 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Удасканаленне рухаў пры камандзе «Раўненне на-ПРАВА (на-ЛЕВА)» | Члены сцягавай групы | 23.03 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Удасканаленне дзеянняў пры выхадзе са строю, вяртанні ў строй. | Члены сцягавай групы | 13.04 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Удасканаленне дзеянняў пры паваротах | Члены сцягавай групы | 20.04 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка страявога кроку. Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Схіленне Сцяга (хвіліна маўчання) | Члены сцягавай групы | 04.05 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да святочнага мерапрыемства “Апошні званок” | Члены сцягавай групы | 18.05 | Кіраўнік ВПВ | ||
Адпрацоўка дзеянняў сцягавай групы. Падрыхтоўка да святочнага мерапрыемства “Апошні званок” | Члены сцягавай групы | 25.05 | Кіраўнік ВПВ |
- Конституция Республики Беларусь перейти
- Концепция национальной безопасности Республики Беларусь перейти
- Военная доктрина Республики Беларусь перейти
- Закон Республики Беларусь Об Обороне
- Закон Республики Беларусь О Вооруженных Силах Республики Беларусь перейти
- Закон Республики Беларусь О статусе военнослужащих
- Закон Республики Беларусь О воинской обязанности и воинской службе перейти
- КАЛЕНДАРЬ ГОСУДАРСТВЕННЫХ ПРАЗДНИКОВ, ПРАЗДНИЧНЫХ ДНЕЙ, ПАМЯТНЫХ И ПРАЗДНИЧНЫХ ДАТ скачать
- Взаимодействие субъектов военно-патриотического воспитания в Гродненской области
- Схема взаимодействия субъектов военно-патриотического воспитания в Гродненской области
- Сотрудники управлений (отделов) образования, РУМК, ответственные за работу с руководителями по военно-патриотическому воспитанию в учреждениях общего среднего образования скачать
- Руководители методических объединений руководителей по военно-патриотическому воспитанию скачать
- Инструктивно-методическое письмо по организации работы руководителя по военно-патриотическому воспитанию скачать
- План работы руководителя по военно-патриотическому воспитанию
Сегодня школьник – завтра офицер
статья 43 Закона Республики Беларусь от 5 ноября 1992 г. № 1914-XII «О воинской обязанности и воинской службе»
Что нужно для поступления в высшие военно-учебные заведения и факультеты Республики Беларусь
- Достигнуть возраста от 17 до 21 года на год поступления на учёбу.
- Подать заявление в военный комиссариат района по месту жительства до 1 апреля.
- Пройти предварительный профессиональный отбор до 10 апреля комиссией по предварительному профессиональному отбору военного комиссариата района по месту жительства: состояние здоровья; физическая подготовка; профессионально-психологический отбор (оценка военно-профессиональной направленности и индивидуально-психологических качеств).
- Пройти централизованное тестирование, проводимое в Республике Беларусь по предметам, необходимым для поступления в учреждения образования по выбранной специальности.
- Пройти окончательный профессиональный отбор комиссией Гродненского областного комиссариата по окончательному профессиональному отбору кандидатов.
- Получить окончательное заключение о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым к поступающим в выбранное учреждение образования от комиссии военного комиссариата области по окончательному профессиональному отбору кандидатов.
- Уточнить время прибытия в учреждение образования в военном комиссариате района по месту жительства до 25 июня.
- Прибыть в учреждение образования, имея при себе документы необходимые для поступления.
Сделай свой выбор – стань офицером.